sobota, 28 lutego 2015

kwiaty, kwiaty, kwiaty...

Kwiecista kartka jak na zamówienie :)
Kolorowa i energetyczna, trochę inna niż moje wcześniejsze kartki, 
trochę warstwowa i przepełniona zielenią. 
Jednym słowem WIOSENNA :) 
Kiedy ją zrobiłam pomyślałam sobie, 
że to kartka ze wszystkiego,
 bo zrobiona z materiałów jakie zostawały w mniejszych kawałkach. 
I tu mój ulubiony tekst "coś z niczego" sprawdza się w 100% :)



Kartkę zgłaszam na wyzwanie:
Project Prezent - Flower Power



Latarni Morskiej - wyzwanie edycja luty

w pracy użyłam:
- tuszu jasnobrązowego
- tuszu turkusowego
- kwiatków papierowych
- stempla gumowego motyl

3 komentarze:

  1. Dzięki za wspólną zabawę z Project Prezent ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwy ogródek :) Dziękujemy za udział w zabawie Project Prezent!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kwiecisto-optymistyczna kompozycja

    OdpowiedzUsuń