poniedziałek, 16 marca 2015

Kropeczki, paseczki i kolor

Kropeczki, paseczki, trójkąty, prostokąty wszystko w jednej pracy :)
Przy tej kartce się nakombinowałam by wyszło tak jak wyszło uuufff...
Pojawiło się trochę zwątpienia gdy pomysły się skończyły, 
ale po dłuższej chwili namysłu dokleiłam trochę tu, trochę tam i gotowe.
Tak więc, w ten oto sposób powstała poniższa kartka,
a sam efekt mi się bardzo podoba :)

Kolorowa karteczka, z wesołym klaunem dla małego Noela.



Katkę zgłaszam na wyzwanie:
Digital PAPER by Janet - "Wyzwanie marcowe"


Scrapki.pl - "Moodboard"
Dla mnie inspiracją jest głównie kolor niebieski w różnych odcieniach, kolor beżowy, koraliki i złocisty brokat, który u mnie zamienił się w beżowe kropeczki pod napisem.


Geometrycznych kształtów jest w mojej kartce co nie miara :)  trójkąty, prostokąty, kółka.


5 komentarzy:

  1. Piękna radosna karteczka! Świetnie udało Ci się wykorzystać kilka figur geometrycznych ;)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapcafe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful! Thank you for playing along to ScrapCafe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna kartka :)
    dzięki za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna i bardzo radosna karteczka:)
    Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy, trzymam kciuki w losowaniu i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń