sobota, 2 kwietnia 2016

Bańkowa zabawa :)

Trochę ostatnio miałam pracowity czas, 
ale też powstało trochę fajnych prac, które pojawią się za niedługo.
Dziś sobie trochę odpoczywam i nadrabiam inne zaległości. 

Chcę Wam więc pokazać pierwszą z moich prac. 
Kartka, która nie miała swojego zamawiającego i tym samym odbiorcy, 
ale powstała głównie z potrzeby zrealizowania wizji utkwionej w głowie :)
Chciałam alby kartka nie była taka oczywista i by nie miała standardowego kształtu.
Tak więc wybrałam kształt koła, który stał się bazą, 
podokładałam parę grafik Janet :), 
fajne papiery Paper Passion, z których zrobiłam również zawijane kwiatki, 
które bardzo lubię :) oraz imitację baniek z kółeczek wyciętych z tych samych papierów.






Pracę zgłaszam na wyzwania:
- Digital Paper by Janet - Wyzwanie marcowe - Przyjdź wiosno, przyjdź i pozwól kwitnąć kwiatom


- Diabelski Młyn  - Wyzwanie moodboardowe Nats. 
Inspiracja kolorem, kwiatami.


- Hello Scrap -  Wyzwanie #2: Witaj wiosno! 


5 komentarzy:

  1. słodziakowa kartelucha :) dzięki wielkie za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te kwiatuchy - teraz rzadko można je spotkać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna! dziękuje wielkie za udział w wyzwaniu Hello Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna , słodziutka praca :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper.
    Pozdrawiam serdecznie, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  5. No po prostu rewelacja! ;) Serdecznie dziękuję za udział w wyzwaniu DM! ;)

    OdpowiedzUsuń