poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Kierunek miłości

Witajcie :)
Sezon ślubny w pełni, 
więc i ja chcę Wam przedstawić moją propozycję kartki ślubnej z fabrykowymi tekturkami :)
Jestem pod wielkim wrażeniem fabrykowych tekturkowych napisów, 
dlatego też postanowiłam wykonać kartkę z napisem w roli głównej. 
Kartka prosta, ale z duszą i przesłaniem,
bo tak niewiele czasem potrzeba by stworzyć coś ładnego :)


Zapraszam do sklepiku Fabryki z którego do wykonania tej kartki użyłam:



Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- scrap-ścinki - Wyzwanie KOLORY #7

Temu ślub. 




5 komentarzy:

  1. dziękujemy za wspólną zabawę - urocza karteczka niestety wykraczająca poza ramy naszych kolorów - scrap-ścinki

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka i przesłanie również. Dziękuję za udział w wyzwaniu Towarzystwa Dobrej Zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca, dziękuję za udział w zabawie z TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten cytat :) Dziękuję za udział w moim wakacyjnym wyzwaniu na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy!

    OdpowiedzUsuń