wtorek, 7 lutego 2017

Art journal z serduszkami :)

Dziś po dłuższym czasie chciałabym Wam pokazać mój kolejny art journal,
nie mam ich zbyt wielu na swoim koncie i pewnie nie wszystkim się spodoba 
bo do doskonałości to mu jeszcze baaaaaaaaardzo daleko, 
ale mnie się podoba, a jeśli się autorowi podoba to jest ok.
Ach pobawiłam się farbami, mikrokulkami, koralikami, tekturkami i stempelkami.

Trochę napisów i mam swój art journal :)))



Mój art journal zgłaszam na wyzwania: 



 - Manuna - Wyzwanie #5 Moodboard
U mnie z moodboardu pojawiły się serduszka




7 komentarzy:

  1. Prawdziwa eksplozja :) uroczy!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwa eksplozja :) uroczy!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny optymizm bije z Twojej pracy:) dziękuję za udziałw wyzwaniu Manuny - Szaneta

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu Manuny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolorowo :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Manuny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. urokliwe te serca w kropki :) dziękuję za udział wyzwaniu Manuny - Ki

    OdpowiedzUsuń