czwartek, 9 marca 2017

Wiosenne kotki :)

Witajcie :)
Ostatnio na blogu Scrapkowo.pl ruszyło nowe wyzwanie marcowe - pachnące i kwiatowe,
czyli wiosenne :) na które serdecznie zapraszam.
Przygotowałam kartkę z nowym stempelkiem z kotakmi,
u mnie na topie pod wieloma względami :)
To moja pierwsza kartka z tymi stempelkami,
ale nie ostatnia więc zapraszam zainteresowanych do śledzenia mojego bloga.




Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Scrap'n'skill - Wyzwanie marcowe - wiosenne bingo 
Moje bingo: kwiaty, warstwy, wiosenne kolory


- Snip Art - Challange 25 / Wyzwanie 25

4 komentarze:

  1. Urocza! Dziękuję za udział w wyzwaniu Snip Art. Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka :)
    dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap'n'Skill ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam koty, świetna kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu Scrap'n'skill

    OdpowiedzUsuń