środa, 5 lipca 2017

Mała wróżka

Witajcie :)
Ostatnio przeniosłam się w świat baśni, bajek, księżniczek,
a dziś także o wróżek :)
Dlatego też na mojej pracy pojawiła się mała, 
przeze mnie stworzona wróżka patrząca w przyszłość. 
Taka niby niepozorna , ale bardzo romantyczna :)
Aby ją wykonać użyłam aż 3 grafik Janet: 
motylka, Matildy oraz grafiki Kubusia Puchatka.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Digital Paper by Janet - wyzwanie czerwcowe
- Cherry Craft - Wyzwanie #32 - BINGO
 Moje bingo to: tekturka, min 3 warstwy, perełki




8 komentarzy:

  1. Och!! Świetny pomysł ze skrzydełkami . Matylda wygląda w nich naprawdę uroczo . Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudna :) Bardzo mi się podoba i zostaję tu na dłużej :)
    W wolnej chwili zapraszam na mój blog https://gosiamachynia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko :) Matylda ze skrzydełkami mnie urzekła - świetny pomysł :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bajecznie kolorowa, piękna! Po prostu wyjątkowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bajecznie kolorowa, piękna! Po prostu wyjątkowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna i mega kolorowa. Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa i pomysłowa praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe LOVE :)

    OdpowiedzUsuń