środa, 25 kwietnia 2018

Stare lusterko i jego nowe życie

Witajcie 
Dziś mam Wam do pokazania coś z czym się zmierzałam
już od bardzo dawna ale jakoś nie mogłam tego zrealizować.
Teraz nadszedł czas i chcę Wam pokazać co mi wyszło.
A mowa o drewnianej ramce z lusterka,
które zamieniałam na mój "ala" blejtram na drewnie.
I to chyba pierwsza praca ze zdjęciem ;)


Pracę zgłaszam na wyzwania:
Moja praca wykonana na drewnianej ramce z lusterka. 


 - Miszmasz papierowy - Wyzwanie #31 Dowolna praca z tekturką




6 komentarzy:

  1. Jak to jest Twoja pierwsza praca , to jakie będą następne ? ta jest doskonała !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyszło :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń