czwartek, 17 maja 2018

Pudełeczko

Witajcie 
 
U mnie deszczowa pogoda, ale nie ma co się załamywać,
ja dziś wychodzę do Was z moim pudełkiem exploding box.
Wykonałam go z papierów niebieskich i beżowych,
pokusiłam się na wykorzystanie embossingu by nadać napisom 
wyjątkowego wyglądu, użyłam również mnóstwa kwiatów
tych papierowych, ale również materiałowych i z pianki foamiran.

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
 - Miszmasz papierowy - Wyzwanie #31 Dowolna praca z tekturką

- ScrapAndMe - Wyzwanie #44 Kwiaty




4 komentarze:

  1. Cudownie ukwiecony box:)Dziękuję za wspólną zabawę ze ScrapAndMe:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndme:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu
    na blogu sklepu"Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń