piątek, 1 lutego 2019

Full romantyzm :)

  Witajcie :)
Dzisiaj u mnie kolorowy, pełen optymizmu album,
który pojawił się w jeden dzień :)
bo u mnie bardzo wiele fajnych prac pojawia się w krótkim czasie.
 Postanowiłam, że będzie miał bardzo kwiatową okładkę,
z bardzo skromnym wnętrzem,
zważywszy, że album jest małych rozmiarów
( karty wewnątrz mają 130x130mm).
 
Całość dużej kompozycji kwiatowej,
 w małym albumie hehehe,
 położyłam najpierw na paru kawałkach papieru,
a następnie ułożyłam kwiaty
 te wycięte jak i te papierowe przestrzenne.
Wszystkiego dopełniły bardzo fajne zawieszki,
jak i trochę zabawy z mediami na początku jak i na końcu :)
Na koniec dodam, że był on prezentem 
dla bardzo fajnej osóbki ;)
Mój album zgłaszam na wyzwania:
Nowy Rok i nowe możliwości to równi
- Zielone Koty - Wyzwanie "Złoto i maski" 
U mnie pojawiła się maska / szablon oraz złotawo rdzawa zawieszka/ rozetka pod motylkiem.


5 komentarzy:

  1. Wow, fantastyczny :) jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przepięknie! Osóbka na pewno się ucieszyła :) Powodzenia w wyzwaniu GOscrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Środek skromny ale za to okładka cudna

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie to wszystko połączyłaś. Album wyszedł rewelacyjnie. Dziękuję za udział w wyzwaniu GOscrap. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń