wtorek, 19 marca 2019

...delikatny album...

Witajcie :) 

 Dziś kolejna moja porcja prac :)
Dziś taka moja mała wisienka na torcie,
a wisienka bo bardzo polubiłam te małe albumiki.
Mój kolejny albumik, 
tym razem na czarnej bazie albumu harmonijkowego w okładce.
Czarny kolor tworzy przepiękne tło dla całości albumu,
z resztą czarny zawsze wg mnie nadawał się 
do każdych dodatków i każdego koloru.
Poza czarnym znów króluje bez z różem,
oraz prześliczne dodatki w postaci zawieszek :)

Mój album zgłaszam na wyzwania:
-LemonCraft - Vintage Spring - wyzwanie marcowe







4 komentarze:

  1. Przepiękny album! Cudne, estetyczne i profesjonalne wykonanie! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny album! Zgadzam się, że czarny jest uniwersalny, a do różowego to już w ogóle super pasuje :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny albumik :) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu egoCRAFT :o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń