sobota, 7 lutego 2015

Pastelowy album z duszą

Dziś na moim blogu trochę warstwowo, pastelowo, i kwieciście.
Pojawiła się również moja twórczość malarska w centrum albumu :)
Album był prezentem dla mojej siostry.
Bardzo długo zastanawiałam się jak miałby wyglądać i co mogłoby do niej pasować.
W końcu po długich poszukiwaniach natchnienia powstał ten oto kobiecy album.




Album zgłaszam na wyzwanie:
- AltairAir - Wyzwanie z warstwami, którego informacje można znaleźć tutaj.



- Rapakivi - Wyzwanie z gościem gdzie należało zainspirować się tablicą inspiracji. 
Wszelkie informacje o wyzwaniu tutaj.



- Latarni Morskiej - Wyzwanie styczniowe - Informacje o wyzwaniu znajdziecie tutaj.
Użyłam:




9 komentarzy:

  1. Sliczny :) Dziękuję za udział w moim candy :) życzę powodzenia :) pozdrawiam serdecznie Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kobiecy album - siostrze na pewno się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny! mam nadzieję, że siostra zadowolona:) dziękuję i pozdrawiam - Pinezka z Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. superowy albumik, świetne połączenia

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna praca, a co Cię zainspirowało w naszej tablicy? ;-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zapomniałam napisać co mnie zainspirowało w tablicy Rapakivi.
    Inspiracją były dla mnie kolory żółty, pomarańczowy... ciepłe kolory :)

    OdpowiedzUsuń