czwartek, 28 czerwca 2018

Energetyczny czekoladownik dla Pani nauczycielki

Witajcie :)
Dziś u mnie za oknem bura pogoda i pada deszcz,
ale na blogu całkiem słonecznie i wesoło :)
Bo całkiem niedawno zakończyliśmy rok szkolny, 
a jak wiadomo każde dziecko chce podziękować swojej Pani
za wspólnie spędzony czas, naukę, zabawę i figle :)
więc przygotowałam kolorowy czekoladownik 
- bardzo pozytywny.
Zobaczcie sami :)
Czekoladownik zgłaszam na wyzwania:
- essy - floresy - Wyzwanie #36- T jak... 
U mnie T jak ... tekturka.



  
- Miszmasz Papierowy - Wyzwanie #32 Zielono mi 

 
- Rapakivi - Wyzwanie z Gościem #70 
 Użyłam:
 
Inspiracja kolorami balonów - jak tęczy, wszechobecnym kolorem niebieskim, przygodą


 

6 komentarzy:

  1. Piękny i...energetyczny:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy - floresy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oryginalna praca i piękna forma podziękowania - dziękuje za udział w wyzwaniu Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca,jest energia!!! :) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszmaszPapierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu
    na blogu sklepu"Miszmasz Papierowy":)

    OdpowiedzUsuń