środa, 4 listopada 2015

Albumik na dłoni

Witajcie!!!

Trochę późną porą,ale nie mogłam się powstrzymać 
aby nie pokazać Wam teraz tego co zmajstrowałam :p 
 A więc do rzeczy... :)

Dostałam takie małe zlecenie do natchnienia :) brzmi trochę skomplikowanie, 
ale w rzeczywistości takie nie jest. 
Miałam stworzyć taki mini albumik, mieszczący się w dłoni, 
który teraz już czeka na swojego właściciela.
Nie mogłam w nim nie użyć prześlicznych grafik dziecięcych od Janet
które tak bardzo lub i tak powstał ten albumik :) 






  
Album zgłaszam na wyzwanie:
- Digital Paper by Janet - wyzwanie październikowe


 - Scrap'n'skill - wyzwanie 10 -  mini album



- I like challenges - wyzwanie # 9




5 komentarzy:

  1. Piękny albumik, a każdy kto zagląda na mojego bloga wie, że dość często takie maleństwa robię! :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w moim candy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca!
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digital Paper :)
    Pozdrawiam serdecznie - Padoriaa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne maleństwo - dziękuję za udział w zabawie na blogu I like chellenges

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne maleństwo :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digital Paper :)

    OdpowiedzUsuń