poniedziałek, 30 listopada 2015

Kalendarz Adwentowy

Witajcie,
Śledząc blogi scrapowe, natknęłam się na wiele sposobów robienia kalendarza adwentowego 
i pomyślałam, że muszę zrobić swoją wersję takiego kalendarza 
bo przecież to bardzo ważny element w oczekiwaniu na święta, w życiu każdego dziecka. 
Postanowiłam postawić na wersję pudełkową, ale głównie z materiałów z recyklingu
Wykorzystałam nie tylko pudełka po zapałkach, 
ale również same zapałki do wykonania dachu domku.
Pudełkowa wersja z zapałek została rozświetlona tekturką Dream Craft Gwiazdka 03,
którą posypałam kremowym pudrem.  







Mój kalendarz świetnie wpasował się na wyzwanie:
- Art Grupy ATC - Kalendarz Adwentowy

- Hello Scrap - Wyzwanie #1 Boże Narodzenie
kolory: szary, biały, kremowy, różowy... innych też można się doszukać :)


- Lemoncraft - Fan miesiąca listopada


 

6 komentarzy: