sobota, 24 września 2016

Ślubne ptaszki

 Choć pełnia sezonu ślubnego już za nami i uroczystości ślubnych już coraz mniej,
 ja chcę Wam pokazać jeszcze jedną kartkę ślubną.
Karteczka baaaardzo warstwowa, 
posklejałam aż 5 warstw i powstał ciekawy efekt,
dodałam parę kwiatków z foamiranu bo uważam,
że kwiatki są świetne na każdą okazję i doskonale się sprawdzają w każdej kartce.


Kartkę zgłaszam na wyzwania:
- Bee Scrap - Wyzwanie wrześniowe #17 z Bingo 
Moje bingo to : wstążka, kwiaty, sznurek.
 - Craft Style - WYZWANIE #27 PRACA ZE STEMPLEM 

- Papelia - FAN MIESIĄCA - WRZESIEŃ 2016 

Użyłam papeliowego stempelka z napisem "W dniu ślubu".

7 komentarzy:

  1. alez CUUUDNA:), buziaki przeogromne:), malwinku DT Craft Style i DT Papelia

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna:) pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna kartka, świetnie wkomponowane wszystkie warstwy, a stempelek papelii niczym wisienka na torcie ;), dziękujemy za zabawę w Fanie Papelii, pozdrawiam Magda DTPapelia

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję także za zabawę w wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna praca. Dziękuje za wspólną zabawę w Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna kartka! ileż warstw! i jaki cudowny ptaszek! dzięki za udział w wyzwaniu BeeScrap!

    OdpowiedzUsuń