sobota, 24 września 2016

Urodzinowa i Craftowy Oródek

Witajcie 
Dzisiaj chce Wam pokazać moją ostatnią inspirację wyzwaniową na blogu Craftowego Ogródka.
Pewnie jak już wiecie niestety Craftowy Ogródek kończy niestety swą działalność, 
a i z tym również kończy się Nasza praca inspiracyjna jako DT. 
Bardzo żal, że tak niestety się stało,
 bo Craftowy Ogródek bynajmniej mnie nauczył bardzo wiele, 
a może bardziej dziewczyny które w nim inspirowały. 
Dzięki niemu odważyłam się zrobić wiele rzeczy po raz pierwszy, 
wiele technik poznałam i użyłam w swoich pracach i nigdy nie zapomnę tego doświadczenia
 jakie dał mi Craftowy Ogródek i Goga
 - przewspaniała osóbka od której można się bardzo wiele nauczyć, 
a która emanuje pasja :)
Zapraszam również na nasze ostatnie już wyzwanie na blogu Crafowego Ogródka 
o tematyce "Urodziny".

Moja ostatnia inspiracja na blogu do wyzwania to kartka urodzinowa.
Na początku zastanawiałam się jak ma ona wyglądać, 
ale praktyka jak zwykle wyszła inaczej niż planowałam hehe.
Kartka w dużej mierze powstała ze ścinków papierów, 
bo czasem pozostaje mi wiele mniejszych kawałków pieknych papierów,
wystarczy najpierw ułożyć jedną większą bazę, a reszta to już mogą zadziałać mniejsze elementy. Tak też i miałam tym razem :)

 



Kartkę zgłaszam na wyzwania:
-  Bee Scrap - Wyzwanie wrześniowe #17 z Bingo
Moje bingo : deski, kwiaty, róż.


 -

2 komentarze:

  1. Mmm odważne połączenie kolorystyczne. Super! Dziękuję a wspólną zabawę w Bee Scrap!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie czasem sięgnąć po ścinki, efekty bywają zaskakujące :) Świetnie wygląda pudrowy róż z szarym..:)
    Dziękuję za wspólną zabawę z Bee Scrap. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń