czwartek, 15 lutego 2018

Łabędzi ślub

Witajcie 
Już mamy po walentynkach, 
ale ja chciałabym Wam dziś pokazać troszeczkę podobną tematycznie kartkę.
Czas ślubów już za niedługo będzie w pełni 
więc dziś moja propozycja kartki ślubnej,
kartka troszeczkę warstwowa z kwiatami.
I jak zauważycie karteczkę utrzymałam w takich delikatnych odcieniach,
bardzo stonowana, ale wszystko do siebie pasuje.
Nawet wkomponowałam naklejki kwiatowe, 
jestem ciekawa czy ktoś je zauważy :p 

Kartkę zgłaszam na wyzwania:
 
 
 -
 -egoCraft - Wyzwanie #15 Bingo 
Moje bingo: tekturka, serce, sznurek

6 komentarzy:

  1. Piękna, bardzo delikatna kartka :) Zauważyłam naklejki kwiatowe, świetnie je wykorzystałaś :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo szykowna i elegancka kartka. Jestem nią zachwycona! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspólną zabawę z egocraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Very beautiful and cute project! Thank you for playing with us at Studio75 challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna kartka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Studio 75!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu "ScrapAndMe"

    OdpowiedzUsuń