wtorek, 6 lutego 2018

Czerwona walentynka

Witajcie 
Mało u mnie walentynkowych prac,
ale powstała takowa jedna :p
Wraz z moją walentynką rozpoczęło się nowe wyzwanie
na blogu scrapkowo.pl
gdzie serdecznie zapraszam Was na nowe wyzwanie serduszkowe TUTAJ.

A przechodząc do mojej kartki
to wykonałam ją używając nie dużej ilości różności.
Na ślicznym czerwonym tle pojawił się stempel,
serduszko, sznurek i metalowy dodatek.
Całkiem nie wiele trzeba by osiągnąć fajny efekt :)


Moją kartkę zgłaszam na wyzwania:
- od A do Z - Wyzwanie #29

 

7 komentarzy:

  1. zachwycająca graficzną formą i niekonwencjonalnymi połączeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka:) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Nic dodać, nic ująć - piękna walentykowa kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie Ci wyszła karteczka. Nie lubię za bardzo czerwieni, ale tutaj prezentuje się świetnie. Podoba mi się połączenie papieru z rozetami z sercem. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Życzę powodzenia i pozdrawiam w imieniu DT Sklepu Od A do Zet.

    OdpowiedzUsuń