czwartek, 22 marca 2018

...kwiatowy, wiosenny album...

Witajcie 
Dziś chcę Wam pokazać męską wersję albumu urodzinowego.
Zacznę od tego, że baza tego albumu
 tak bardzo spodobała mi się w jej oryginalnej wersji
- szarego koloru i materiałowego obicia,
 że postanowiłam nie zakrywać jej aż tak bardzo.
Kolejnym bardzo fajnym elementem w dekoracji stały się zawieszki,
które dodatkowo fajnie podkreślają męski charakter albumu.
Dodałam również multum kwiatków
 tych wyciętych z arkuszy jak i tych papierowych.
Wewnątrz strony ozdobiłam wszelakimi papierami Mintay Papers
oraz ogromem tekturek i grafik.



Album zgłaszam na wyzwania:
 -egoCraft -Wyzwanie #16 "Kwiaty"


- essy - floresy - Wyzwanie #33

7 komentarzy:

  1. Bardzo gustowna okładka. Delikatnie a jednocześnie z wyrazem. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity album!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wow i jeszcze raz wow! Jestem nim oczarowana! Świetna praca! Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny album! Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCRAFT

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszedł ci album :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy floresy

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna okładka. Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń