wtorek, 26 czerwca 2018

Wyjątkowy wpis :)

Witajcie 
I znowu udało mi się zrobić coś dla siebie, 
tym razem coś sentymentalnego nawołującego do wspomnień. 
Ale też udało mi się stworzyć wpis do art journala,
do którego nie miałam czasu już bardzo długo. 
Nie będę też ukrywać, że u mnie by powstał taki wpis 
to już muszę mieś konkretny plan w głowie
tak też było w przypadku tego wpisu. 
Najpierw wizja w głowie, potem realizacja na kartce. 

Powiem Wam więcej jak dla mnie wpisy do art journala
to przelewanie uczuć, emocji, doświadczeń - życia 
na papier w formie obrazu.
Taka forma przekazu tego w środku, radości, smutków, dumy, 
szczęścia, miłości, przygnębienia.


Moją pracę zgłaszam na wyzwania:
- Miszmasz Papierowy - Wyzwanie #32 Zielono mi 

 - essy - floresy - Wyzwanie #36- T jak... 
U mnie T jak ... tekturka.

7 komentarzy:

  1. Zachwycająca praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wpis. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy - floresy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis :) Dziękujemy za udział w zabawie na blogu MiszmaszPapierowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest, wspaniałe kolory wybrałaś :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolory!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz Papierowy :)

    OdpowiedzUsuń